Никога не летете с Райънеър

За тези, които не знаят какво е Раянеър ще им обясня. Това е ирландска авиокомпания, която мрази всички. Просто вижте сайта им, прилича на сайт пълен с вируси!

Но моята причина да мразя толкова много Раянеър е малко по-лична.

Трябваше да излетя от летището в Рим и взехме маршрута от интернет. Следвахме я, както трябваше, но един човек в метрото ни съобщи, че за да стигнем до летището трябва да хванем влак от ЖП гарата. Слязохме от метрото и се запътихме натам, но на гарата служителите ни обясниха, че не можем да си хванем влак за там. След като загухме още време се качихме отново в метрото и отново следвахме маршрута от интернет. Не стигнахме до точното място, защото бяхме на срещуположния край на града.

Политиката на Раянеър е, че трябва да си на летището най-късно 40 минути преди полета. И тъй като бяхме на срещуположния край на града ни оставаха 35 минути, за да минем чек-ин. Наложи се да си хванем такси, за да стигнем навреме.

Нека да ви покажа как изглеждах – снимката в началото на статията.

Представете си ме окървавен, с превързана ръка, недоспал и раздразнен, защото никой не можеше да ни обясни как да стигнем до летището.

Загубихме десет минути в опити да си хванем такси. Накрая едно се съгласи да ни закара, но ни струва 60 евро. Платихме му и побягнахме, за да се чекнем навреме. На чек-ина нямаше никого, бяхме закъсняли с 5 минути.

Опитахме се да говорим с друг служител на Раянеър, който ни обясни, че не може да ни помогне с нищо и единственото, което можем да направим е да ребукнем полета. За него нямаше значение, че полета закъсняваше, нямаше значение и, че целият бях в кръв.

Отидохме до гише „Информация“ и служителката ни каза да отидем на гишето на Раянеър. Отидохме и имаше опашка, защото там нямаше никой от компанията.

Дотичахме до охраната с надеждата да ни пусне, като му показахме билета, но той ни обясни, че няма как да ни пусне, защото нямаме бордова карта(беше прав, но си заслужаваше да пробваме). Запътихме се отново до гишето на Раянеър и зачакахме. Имаше някакво момиче от Раянеър, но за кратко. Обясни на всички, че смяната ѝ свършила и не може да помогне на никой.

Вече закъснявахме с 10 минути за чек-ина, но и полетът закъсняваше. Още пътниците не бяха почнали да се качват на самолета и ако всичко беше наред можеше лесно да се качим и ние. Но грешахме, защото Раянеър не ги е грижа за пътниците!

След още 10 минути чакане се появи друга служителка. Другите пътници, които се бяха наредили на опашката, видяха, че бързаме и ни пуснаха най-отпред. Обяснихме каква е ситуацията на служителката и тя ни заповяда да млъкнем.

Питахме я разни въпроси, но изглеждаше, че служителката не знаеше английски. Заради всичко, което ни се беше случило казах на приятеля си Гари, че мразя Италия. За престоя си ни бяха ограбили два пъти. Първият път беше от футболни запалянковци, а вторият тази сутрин(бяха преджобили Гари). Бяха ни заплашили в мястото, което бяхме отседнали, което изглеждаше на свърталище на гангстери, а и в опитите си да стигнем до летището хората ни даваха неверни инструкции.

След като си излях душата, служителката на Раянеър реши, че е добре да го изкоментира и проговори на перфектен английски. Обясни ни, че нямало логика всичко това, защото тя не е италианка, а и компанията е ирландска. Отговорих, че нямам нищо против нея(не беше вярно) и просто се дразня на системата. Опитвах се да бъда учтив, като обясних да не се обижда, но въпреки това тя се обиди.

Каза ни, че трябва да си купим нови билети, въпреки закъснението на полета(още не бяха започнали да се качват пътниците в самолета), и че не я интересуват нашите инциденти.

Възможно най-скоро успяхме да се качим на самолет за Барселона отново с Раянеър. След кацането ни, трябваше да пътуваме цяла нощ с влак, за да стигнем до Мадрид от където да си хванем друг самолет. Билетите ни струваха по 80 евро всеки и не получихме обещетение за предишните.

В самолета имах чувството, че се намираш в много лоша шега. Всички се блъскаха, за да намерят място, удряха ми лакти и минаваха през краката ми, за да седнат преди мен. Никой не му хрумваше, че тази превръзка на ръката ми не е сложена напразно. Беше ужасно.

От всичко, което изпитах с Раянеър мога да обобщя, че тях не ги е грижа за клиентите, не ги е грижа за нуждите ти, просто не ги е грижа за теб. Не летете с Раянеър!

Източник: www.todaywasawesome.com

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s