Защо няма да летя с Райънеър никога повече

Преди осем години бях резервирала билет от Гласгоу за Станстед с Раянеър. Забавих се, заради влака, с който трябваше да стигна до летището, но все пак отидох на време (или поне така си мислех). При пристигането на гишето за чекиране ми беше казано, че съм закъсняла и не мога да се присъединя към опашката. Трябваше да платя огромна сума за нов билет. Облужването беше повече от ужасно и служителите бяха изключително груби. От този ден се заклех повече да не пътувам с Раянеър.

До сега.

Днес, след толкова години, имах почти идентична случка. Този път се чекирах онлайн, пристигнах 40 минути преди полета и минах проверката при охраната. След като ми претърсиха багажа си показах бордната карта и ме уведомиха, че пътниците са започнали да се качват на самолета. Минах на бързо през тоалетната и се отправих към гейта. Не бях нито стресирана, нито съм си помисляла, че мога да изпусна полета си.

Пристигнах на гейта и ми казаха, че съм закъсняла и за това трябва да си купя нов билет. Бях шокирана. При другите полети се казва „последно повиква“, защо при нашия нямаше? Защо няма никакви съобщения? Служителите на гейта дори не казаха, че е затворен, когато отидох, а казаха, че последните се качват на борда!

Мъжът на гишето беше груб. Хората на гише „Информация“ също.

Толкова много хора ми пращат имейли и ми предлагат работа като стюардеса, защото съм бивш служител на авиокомпания и като такъв знам, че доброто обслужване е ключът към успех. Но явно Раянеър са изключение от това правило. “Имате нулево клиентско обслужване? Не се притеснявайте, наемаме ви!”

Опашката на гише „Информация“ беше огромна и пълна с хора, който са върнати от техните полети. Всички бяха на едно мнение, че Раянеър са крадци и ще направят всичко, за да спечелят от теб допълнително пари! Винаги съм харесвала нискотарифните авиолинии, имала съм чудесни полети с Изиджет, Уиз Еър, Еър Ейжа, Спайс еър, но при Раянеър е съвсем различна нискотарфина авиолиния. Дъното при нивото на обслужване е при тях.

Като бивш служител на авиокомпания съм запозната с индустрията и знам как тя работи. Пътувала съм много, използвала съм много различни авиокомпании, но никоя не е толкова лоша колкото Раянеър!

Какво се случи? В момента стоя на автогарата в Рединг след шест ужасни часа в обществения транспорт, търпейки всичко, защото не мога да си позволя да заплатя огромната такса, която ми поискаха, за да ми издадат нов билет. Не ми трябваше много време да премислям, че това пътуване е извън бюджета ми, когато ми обявиха такса от 110 паунда.

И на всичкото отгоре, за да ми се развали още повече мнението към компанията, докато пътувах за Лондон с автобус получих имейл, в който се извиняват за пренасочването на полета в Западен Мериленд заради техническа неизправност! Т.е. дори и да бях стигнала до борда на самолета, нямаше още да съм напуснала страната!

Моят съвет? Ако искате да стигнете до дестинацията си, избягвайте Раянеър! Те предлагат най-лошото обслужване НЯКОГА и повярвайте ми НИКОГА повече няма да резервирам билет при тях! Плановете ми за довечера? Давейки мъката си за неусъщественото ми пътуване!

Източник: www.lifeasabutterfly.com

Вашият коментар

