Ирландец успя да осъди нискотарифния авио-превозвач Ryanair

Ирландецът Роналд Фърлонг успя да осъди нискотарифния авио-превозвач Ryanair, след като се оплака, че стюардеса изляза кана с чай върху негиталите му „и направо ги сварили“ – съобши Irish Times.

33-годишният жител на Уексфорд се оплакал, че през август 2012 по време на полет от Лондон за Дъблин „заспала стюардеса“ изляза цяла кана с врящ чай върху гениталиите му, заради което се наложило той да си свали панталона, за да се охлади. „Горещата течност се изля върху корема, слабините и гениталиите ми, докато стюардесата сипваше чай на пътника до мен“ – пише в жалбата си Фърлонг. „Болката беше непоносима.  Но по-лошото е, че в резултат на този инцидент бил нарушен моя социален, сексуален и спортен начин на живот“.

В жалбата си Роналд Фърлонг настоявал да му бъде платена компенсация в размер на £50 000.

Адвокатите на Ryanair отхвърлиха обвиненията на Фърлонг и в защитната си реч посочиха, че виновен за случката е пътникът, който действал разсеяно и бутнал стюардесата, докато тя се опитвала да налее чай на друг пътник. Тъй като процесът бил застрашен от протакане, компанията решила да уреди спора с извънсъдебно решение и платила компенсация от  £28000.

В момента нискотарифната компания е затрупана от искове и е замесена в няколко съдебни процеса по жалби на пътници

В началото на годината комисията за защита на потребителите даде ирландската авиокомпания на съд за „нарушаване на закона за защита на потребителите“, тъй като забавяла изплащането на компенсации  на пътници за закъснели полети. Освен това Ryanair едностранно въвел ограничение за искане на компенсации до две години от датата на полета, въпреки че законите на ЕС изискват този срок да е не по-малък от 6 г.  През август група пътници успяха да спечелят процес срещу Ryanair точно заради отказ от плащане на компенсации за полет отпреди 3 години.

През януари Ryanair бе осъден да плати глоба от £412 000 след жалба на италианския надзорен орган AGCM, който се самосезира заради куп оплаквания от услугите на компанията, свързани със сериозни закъснения на полетите, заради които пътници пропуснали връзката си с други потели, неплащане на компенсации, неадекватно обслужване.

Източник: www.temaonline.bg

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s