Мед. сестра твърди, че е претърпяла тежки изгаряния, след като стюардеса на Райънеър е разляла горещ чай върху нея

 

nintchdbpict0003400956881
Вал Треджет твърди, че е получила ужасни изгаряния след инцидентът, който според авиокомпанията се е случил, когато тя е взела напитката

Медицинска сестра твърди, че е получила ужасни изгаряния по крака си, когато горещ чай е бил разлят върху нея от обслужващ пресонал на Райънеър, но от авиокомпанията казват : „това сте си го направили сами, след като сте вдигнали чашата за капака“.

Вал Треджет казва, че била оставена да крещи в агония, когато прясно приготвената вряща напитка, била разлята върху нея по време на полeт до Будапеща.

 

nintchdbpict000340095705
Медицинската сестра определи реакцията на авиокомпанията като „хаотична“

  51-годишната медицинска сестра твърди, че първите опити на екипажа на Райънеър да ѝ окажат първа помощ били „невежи“.

  Райънеър обаче оспорва обвиненията на Вал казвайки, че тя е изпуснала чая вурху себе си и е отхвърлила тяхното предложение за „допълнителна медицинска помощ“.

 

nintchdbpict000340095708
Тя е летяла до Будапеща със своите сестри, когато се случил инцидентът

  Вал разказва: „Всъщност те нямаха чай в количката, за това момичето отиде да вземе – тя ми подаде един и аз го дадох на сестра си, подаде ми втори и когато сваляше третият не го постави на точното място и чая се разля върху моя крак“.

  „Никой от нас не е докосвал чашата – тя го свали. Аз подскочих и изкрещях „това е много горещо““.

  „Издърпах крачола на панталона нагоре и казах: „Погледни вече има мехури, нуждая се от вода. Аз съм медицинска сестра и знам какво да правя““.

  „Тя просто ме погледна – казах, трябва да се полее с вода. Тя изтича до задната част на самолета и се върна с шепа сини хартиени кърпички, като каза: „ето използвайте ги всичките““.

nintchdbpict000340095707
Вал все още има белези, по крака си, от ужаса миналия месец

„Не съм сигурна с какво си мислеше, че ще помогнат – може би искаше от мен да изчистя самолета“.

  Вал остава с ужасяващи изгаряния, като нейната кожа изглежда отлепена и покрита с мехури, което според нея се дължи на липсата на адекватни действия за справяне с изгарянето.

  Сега тя призовава Райънеър да преразгледа процедурите си за оказване на първа помощ, след като нейното пътуване беше „резвалено“ от нараняването ѝ.

  Тя казва: „Инциденти се случват и аз приемам това, но ако на мое място беше бебе, това би било катастрофално“.

 „Искам само да направят нещо, за да не се случва това на друг“

   Вал, която е медицинска сестра от 1984г., се оплаква на Райънеър и изпраща снимки на страшните си изгаряния.

Източник: www.thesun.co.uk

 

Едно мнение по „Мед. сестра твърди, че е претърпяла тежки изгаряния, след като стюардеса на Райънеър е разляла горещ чай върху нея“

  1. Горката жена дано се оправи бързо. Съгласна съм с нея, че стюардесите на Райън често са напълно неадекватни. Не знам дали въобще преминават някакво обучение.

    Like

Вашият коментар

